Coloseum Fightcenter!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Coloseum Fightcenter!

Kick, MMA and Thaiboxing in Skövde, Sweden. Vi provar med öppet forum, funkar inte det så kör vi inloggning.
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Avslutningsfest....

Gå ner 
FörfattareMeddelande
J
Gäst




Avslutningsfest.... Empty
InläggRubrik: Avslutningsfest....   Avslutningsfest.... I_icon_minitimetis dec 08, 2009 4:47 pm

Hej!!

Jag undrar om det är någon avslutningfest / julfest planerad innan tomten kommer iår?

Det vore kul om det blev av... Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
sandra vargbom




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 09-12-10

Avslutningsfest.... Empty
InläggRubrik: Sv: Avslutningsfest....   Avslutningsfest.... I_icon_minitimetor dec 10, 2009 12:30 am

Hej alla glada!! Vi har försökt få ihop något trevligt innan jul men datum och annat verkar vara svårt med för att få ihop.... Men för dem som e sugna och träffas utanför lokalen. Så nu på lördag den 12 dec på kvällen välkomna hem till mig (sandra vargbom). så kan vi ha lite kul och tjöta lite med varandra och ha lite kul. dricka öl el ej välj själv.. utgång för dem som känner för det. hör gärna av er om ni vill och kan??
Till överst på sidan Gå ner
Pontus L
Gäst




Avslutningsfest.... Empty
InläggRubrik: Fest efter årsmötet den 23 Jan!   Avslutningsfest.... I_icon_minitimelör dec 12, 2009 11:25 pm

Årsmöte kommer hållas den 23 Jan kl 1600. Därefter vidtar festligheter ; ) Vi återkommer med mer uppgifter senare men alla medlemmar är välkommna på bäde årsmötet och festen.
Min dröm är att vi blir fler på årsmötet!
Ja... Jag är naiv ; )

Dessutom. Ni som reggat er under andra namn än era riktiga namn, ändra dessat bums! Annars blir de lowkicks!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Avslutningsfest.... Empty
InläggRubrik: Sv: Avslutningsfest....   Avslutningsfest.... I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Avslutningsfest....
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Coloseum Fightcenter! :: Off topic-
Hoppa till: