Coloseum Fightcenter!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Coloseum Fightcenter!

Kick, MMA and Thaiboxing in Skövde, Sweden. Vi provar med öppet forum, funkar inte det så kör vi inloggning.
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Stora "presentera dig själv " tråden

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Pontus Lundin

Pontus Lundin


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 09-12-12

Stora "presentera dig själv " tråden Empty
InläggRubrik: Stora "presentera dig själv " tråden   Stora "presentera dig själv " tråden I_icon_minitimetor jan 21, 2010 6:31 pm

Tänkte att vi kunde starta en tråd om vilka vi är, kan va kul att veta lite om varandra.
Jag börjar! Man behöver givetvis inte berätta samma saker som jag ; )

Pontus Lundin ( Nickname Mazarin eller the second most dangerous man in the world )
39 år. En av tränarna i mma men tycker just nu att kick o thi är minst lika roligt. Är mer en stående fighter än en guardspelare.
Tränat på coloseum i 4 år, innan det ett par år på fox kickboxning i min ungdom samt lite krav maga ; ). Har också varit i thailand på tiger muaythaigym i ett par omgångar, totalt ca 4 månader.

Jobbar med ungdomar på ett behandlingshem i skövde och micklar lite med försäljning av flugfiskeprylar vilket är mitt andra stora intresse tillsammans med kampsporten.

Är för feg för att tävla, vill jävlar i min själ inte förlora!; så mitt fightrecord är 5vunna-4 oavgjorda -1 förlust ( jävla johan ) på våra två klubbmästerskap i submissionwrestling. Där måste man ju ställa upp!
En vunnen bucketfight i thailand också, mest för att min motståndare var fullare än jag ; )

Favvoteknikerna på marken är alla tekniker från head-arm, främst telephonelock och Bas Rutten neckcrank. Har nog dragit ut alla på klubben som jag rullat med på någon av de teknikerna någon gång Wink
Stående gillar jag högerswingen ; )

Favvofighter Ufc är Thiago Alves och GSP
Strikforce är det Fedor ( såklart ) och Mousasi
I Dream är det Aoki och Hellboy
K1 är det Alistair Overeem och Bukaw por pramuk

Och det är inte jag på min avatar ; )
Till överst på sidan Gå ner
Anders Jonsson
Admin
Anders Jonsson


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 09-11-02
Ålder : 51
Ort : Skövde

Stora "presentera dig själv " tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Stora "presentera dig själv " tråden   Stora "presentera dig själv " tråden I_icon_minitimetor jan 21, 2010 7:13 pm

Jag hakar på då Wink
Jag heter Anders Jonsson Höjer, kallas Jonsson eller Coach. jag är 37 unga år.

Jag håller träningar i Kick och i Thaiboxning, började träna själv när jag var 17-18 år, då hette klubben Fox, tränade aktivt och tävlade till 96 då jag drog på mej en sträckning och tog över tränarbiten i stället tillsammans med "ferry", bytte lite lokaler och till slut hitade vi inget och blev utan lokal och fox lades ner, År 2000 tror jaf det var så träffade jag Tony och vi bestämde för att starta upp klubben igen efter ca ett halvårs nedläggning, vi hyrde gympasal i käpplunda, sen blev det brottarlokalen å nu är vi i skultorp i en egen lokal till slut.

Ähh, orkar inte mer just nu, fyller väll på senare Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://coloseumfc.se/
Stefan

Stefan


Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 10-01-10
Ålder : 39
Ort : Skövde

Stora "presentera dig själv " tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Stora "presentera dig själv " tråden   Stora "presentera dig själv " tråden I_icon_minitimefre jan 22, 2010 10:51 pm

Jag får väl utöka tråden med ytterligare en presentation då !

Stefan heter jag, är 25 år gammal och jag är "The original Labbås loco" den enda också kanske bör tilläggas. Jag tränar MMA och fungerar också som Coach några gånger i veckan. Det brukar också vara jag som följer med tävlande från MMA-sektionen på tävlingar och skriker på dem från ringhörnan.

Mitt kampsportande började när jag var 8 år och upptäckte att det fanns en judoklubb i den lilla gemytliga hålan Tidaholm och där fortsatte det tills jag fyllde 11 och ledsnade kapitalt på det traditionellt uppbyggda Japanskt-inspirerat hierarkiska minisamhället som var judoklubben.

Började sedan vid 14 års ålder att boxas för TIFAbc där jag efter 3 månader gick mina första matcher och på den vägen fortsatte det.

Hamnade i MMA-tankar vid 18 års ålder då jag alltid hatat alla regler i traditionella kampsporter och hittade Coloseums MMA fraktion vid 22 års ålder.

Bor numera ca 150 meter från klubben med Sambo och hund.

Boxningsfavoriter är Mike tyson och Klitszko-bröderna
K-1 favoriter är alla utom Slemmy
MMAfavoriter blir inte lätt... Fedor, Hellboy, Hughes, Rampage, GSP och Brock lesnar. Finns fler men orka !!!
Till överst på sidan Gå ner
MaK
Gäst




Stora "presentera dig själv " tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Stora "presentera dig själv " tråden   Stora "presentera dig själv " tråden I_icon_minitimemån feb 01, 2010 3:44 pm

Hehe, det är ju 3 ikoner på klubben som presenterat sig, bara Bäckis som fattas nästan...
Borde jag presentera mig själv?
Jag är ju inte längre medlem så det kanske är opassande.
Men vid tillräckligt många önskemål så kanske... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Ageton

Ageton


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 09-11-28
Ålder : 36
Ort : Skövde

Stora "presentera dig själv " tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Stora "presentera dig själv " tråden   Stora "presentera dig själv " tråden I_icon_minitimeons feb 03, 2010 7:35 pm

Jag får komma här och skriva då eftersom ni klagar på att ingen skriver i forumet ! Laughing

Jag heter Kristian Ageton, kallas oftast för kicki (fråga mig inte varför lång historia.) dogge, negern men helst vill jag bli kallad ChiChi ! :afro:Jag är 22 år gammal och bor i skövde med mig sambo som börja denna terminen med thai/kick.

Jag jobbar som elektriker på Nea Skaraborgselektriska och nej jag jobbar helst inte svart Evil or Very Mad Hahaha
Jag började thai/kick Jan 09, de va khalaf som gjorde mig intresserad. Sen blev jag skadat typ vid sommaren vanja gav mig 2 sprickor i revbenen Evil or Very Mad . Sen kom jag tillbaka efter sommaren och skulle köra seriöst. Sen i okt/nov hamna ja hos bäckis. Träna hårt med honom. Försöker lära mig att få stryk känns det som.
Jag har gått 2 matcher. En thai D-klass i göteborg 13 december jag vann med 2-1.cheers Skit kul va de.Den andra gick jag 31 jan i K1 Style fullkontakt förlorade dock denna men e hel nöjd ändå. Mer nöjd med K1 matchen än thai matchen. Jag gjorde tydligen första K1 amatör matchen i sverige.
Ska kanske gå en match 20 feb nu då. Vi får se hur de blir.

Favoriter i UFC: Forest Griffen, En tränad BJ Penn Smile , Paul daley. Finns mer.
Jag vet inte vad man ska skriva, hoppas detta räcker nu då ?

Peace out // ChiChi
Till överst på sidan Gå ner
Farbror
Gäst




Stora "presentera dig själv " tråden Empty
InläggRubrik: Bäckis   Stora "presentera dig själv " tråden I_icon_minitimesön feb 21, 2010 6:30 pm

Ja Ja M.Bäckström här tränar tävlingsgruppen och är ägare till en massa av skrotet som står ovan spegeln
har precis lagt hanskarna på hyllan eftersom jag passerat 40.
Men det betyder inte att jag inte gärna delar ut en trynstöt till dom som har dålig guard Very Happy
Ps jag är inte hälften så hårdhänt som alla säger
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Stora "presentera dig själv " tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Stora "presentera dig själv " tråden   Stora "presentera dig själv " tråden I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Stora "presentera dig själv " tråden
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Coloseum Fightcenter! :: Off topic-
Hoppa till: