Coloseum Fightcenter!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Coloseum Fightcenter!

Kick, MMA and Thaiboxing in Skövde, Sweden. Vi provar med öppet forum, funkar inte det så kör vi inloggning.
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Morgonträning för alla på tisdag 10:00

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Anders Jonsson
Admin
Anders Jonsson


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 09-11-02
Ålder : 51
Ort : Skövde

Morgonträning för alla på tisdag 10:00 Empty
InläggRubrik: Morgonträning för alla på tisdag 10:00   Morgonträning för alla på tisdag 10:00 I_icon_minitimemån feb 15, 2010 1:37 am

Jag har börjat jobba skift så då tänkte jag att det kanske finns fler som vill träna på morgonen.
Skriver det här och på Whiteboarden på dörren om det blir träning, men vi börjar med tisdag, kommer nog bli torsdag oxå, varannan vecka, kanske någon annan ledig tränare vill köra den andra veckan sen, det får vi se.
Till överst på sidan Gå ner
http://coloseumfc.se/
Pontus Lundin

Pontus Lundin


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 09-12-12

Morgonträning för alla på tisdag 10:00 Empty
InläggRubrik: Sv: Morgonträning för alla på tisdag 10:00   Morgonträning för alla på tisdag 10:00 I_icon_minitimetis feb 16, 2010 1:27 am

Jag kommer hålla fm pass också, det första på torsdag nästa vecka. Dock kommer tiden vara 1030 då. Ev ändrar vi alla tider till 1030. Koilla forumet för uppdate!
Till överst på sidan Gå ner
Anders Jonsson
Admin
Anders Jonsson


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 09-11-02
Ålder : 51
Ort : Skövde

Morgonträning för alla på tisdag 10:00 Empty
InläggRubrik: Sv: Morgonträning för alla på tisdag 10:00   Morgonträning för alla på tisdag 10:00 I_icon_minitimetis feb 16, 2010 5:57 pm

Vi kör på tosdag kl 10:00 igen, vem som kör nästa vecka på tisdagen vet jag inte, men vi ändrar nog tiden till 10:30 iallefall Wink
Idag var det bara en som kom hoppas på bättre uppslutning annars så kommer vi sluta med det.
Till överst på sidan Gå ner
http://coloseumfc.se/
Anders Jonsson
Admin
Anders Jonsson


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 09-11-02
Ålder : 51
Ort : Skövde

Morgonträning för alla på tisdag 10:00 Empty
InläggRubrik: Sv: Morgonträning för alla på tisdag 10:00   Morgonträning för alla på tisdag 10:00 I_icon_minitimetor feb 18, 2010 3:30 am

Vet inte om det framkomit men det är alltså ett öppet pass för alla oavsett om man tränar MMA eller kick eller om man är avancerad eller nybörjare, alla är välkomna såklart Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://coloseumfc.se/
Sponsored content





Morgonträning för alla på tisdag 10:00 Empty
InläggRubrik: Sv: Morgonträning för alla på tisdag 10:00   Morgonträning för alla på tisdag 10:00 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Morgonträning för alla på tisdag 10:00
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Coloseum Fightcenter! :: Kick/thaiboxning-
Hoppa till: