Coloseum Fightcenter!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Coloseum Fightcenter!

Kick, MMA and Thaiboxing in Skövde, Sweden. Vi provar med öppet forum, funkar inte det så kör vi inloggning.
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Resultat i Februaricupen.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ageton

Ageton


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 09-11-28
Ålder : 36
Ort : Skövde

Resultat i Februaricupen. Empty
InläggRubrik: Resultat i Februaricupen.   Resultat i Februaricupen. I_icon_minitimetis feb 23, 2010 11:20 am

Vi var 3 som tävlade i landrskrona, Sandra, Kristian och vanja.

Tränarna som hängde med var Anders och Daniel.



Först ut var Sandra som gick LC turnering i +70.

Den första matchen mötte hon en som hade kört ett par matcher så Sandra var liite nervös för de.

Men det gick skit bra matchen. Hon gick framåt och gav slag. Hon förlorade dock denna matcen. Andra matchen hon gick var hon mindra nervös och hon visste inget om hennes fighter. Men de vi visste är att hennes fighter är med i landslaget. Matchen börjar. Sandra gick frammåt hela tiden. konditionen var på topp. Sandra gav hennes fighter en riktig tuff match. Men tyvärr kom sandra hem med 3:e pris. Men hon va lycklig ändå. Och det tycker vi att hon ska vara.



Sen var den min tur in i ringen ( Kristian ). Jag gick i FCLK -71

Jag skulle möta en kille från Västerås.

Jag var absolut pumpad för denna match. När jag värmdde upp gick allt perfekt.

Jag hade bestämmt mig att jag skulle vara aggresiv denna gången.

Första ronden börjar, jag la ut en hård innelår spark och markerade att jag inte var där för att leka. Matchen gick bra tyckte jag, jag fick in hårda smällar på han. Han var groggig några gånger samt att han spydde efter 2:a ronden. Jag tyckte jag vann, men tydligen inte. Killen vann med 2-1. Men jag e nöjd med min match. För mig känns det som om jag vann.



Sen var det Vanjas tur. Han gic FCLK -81

Tyvärr så hade hans fighter inte kunnat komma, så vanja skulle få en ny kille.

Den killen hade gått 22 LC matcher och en FC. Men denna fighter vägde 8 kilo mindre än vanja.

Matchen börjar och Vanja mosar framåt och sätter en sten hård low kick. Vanja använder sin vikt som vapen. Men hans fighter körde på poäng. Han var riktig tuff vanjas fighter. Vanja gjorde honom groggi typ 2 ggr under matchen. Fina tekniker hade vanja fast lite dålig med guarden tycker jag =).

Resultatet blev 2-1 för andra killen. Samma här tycker vi att de va fel. Vanja vann denna match. Aja man kan inte hela tiden har domaren på sin sida.



Så där har ni våran helg.

Sandra förlorade sina matcher men gjorde grymma matcher.

Kristian gjorde en bra match skulle vunnit men tygligen inte.

Vanja gjorde absolut en grymm match men samma där, vann tydligen inte.
Till överst på sidan Gå ner
Pontus Lundin

Pontus Lundin


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 09-12-12

Resultat i Februaricupen. Empty
InläggRubrik: Sv: Resultat i Februaricupen.   Resultat i Februaricupen. I_icon_minitimetor feb 25, 2010 1:08 am

Bra jobbat o bra rapporterat! Full respekt till alla som vågar sig upp i en ring eller bur. The lonely est plays in the world!
Skönt att ha förlorat oskulden nu va Sandra ; )?
Till överst på sidan Gå ner
 
Resultat i Februaricupen.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Big Bang resultat

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Coloseum Fightcenter! :: Kick/thaiboxning-
Hoppa till: