Coloseum Fightcenter!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Coloseum Fightcenter!

Kick, MMA and Thaiboxing in Skövde, Sweden. Vi provar med öppet forum, funkar inte det så kör vi inloggning.
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Träningsläger

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Pontus
Gäst




Träningsläger Empty
InläggRubrik: Träningsläger   Träningsläger I_icon_minitimetor mar 18, 2010 12:08 am

Vi kommer att ha ett träningsläger den 2-3 april, dvs långfredagen och påskafton.
Fredagen kommer bestå av två ca 2.5 timmars teknikpass med ståendetekniker och sparring, lördagen kommer det vara marktekniker, dvs submisson.
På kvällen kommer vi grilla, dricka öl/vatten och kolla på ufc111 på projektorn. De som vill får sova kvar i lokalen. Anmälningar mottages här eller genom att man skriver upp sig på lappen som sitter på entredörren i lokalen. Då det är begränsat antal platser och personer från fler klubbar är inbjudna gäller lägret bara för de i avaceradegrupperna. Grilla och dricka öl/vatten o kolla ufc är dock alla välkommna att göra.
Övriga pass den lördagen är inställda.
Väl mött
Till överst på sidan Gå ner
Stefan

Stefan


Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 10-01-10
Ålder : 39
Ort : Skövde

Träningsläger Empty
InläggRubrik: Sv: Träningsläger   Träningsläger I_icon_minitimetor mar 18, 2010 1:00 am

Jag är definitivt på både träningen grillningen och ölandet (surprise !). Jag brukar ju vara ganska så svårflörtad när det gäller fest annars tongue
Till överst på sidan Gå ner
Petra Larsson
Admin
Petra Larsson


Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 09-11-02
Ort : Tidaholm

Träningsläger Empty
InläggRubrik: Sv: Träningsläger   Träningsläger I_icon_minitimefre mar 19, 2010 12:08 am

Jag är också självklart på, träning, grill, ufc och kanske tom öl..

Stefan, förväntar mig att du tar med gitarren... Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Pontus
Gäst




Träningsläger Empty
InläggRubrik: Sv: Träningsläger   Träningsläger I_icon_minitimeons mar 31, 2010 10:27 pm

Precis fått reda på att det kommer 3-4 killar från k3fightteam till lördagens träning och 8 stycken från Adrenaline mma till fredagens pass.Dessutom kommer några från brottarklubben i Falköping. Kul!
Tiderna är som följer. Fredag 1200-1430 Knä och clinch med Jonsson. 1700-1930 avancerade sparktekniker med Tony Därefter lite festligheter.
Lördagen tränar vi 10-12.30 Scarfshold med Pontus och 15-1730 blir det några tekniker med Johan och Stefan
Någon gång mellan två pass kan det bli lite yoga och/eller rörlighetsträning med Petra" Blixten" Larsson oxå.
Vi ses! jocolor
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Träningsläger Empty
InläggRubrik: Sv: Träningsläger   Träningsläger I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Träningsläger
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Coloseum Fightcenter! :: Off topic-
Hoppa till: