Coloseum Fightcenter!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Coloseum Fightcenter!

Kick, MMA and Thaiboxing in Skövde, Sweden. Vi provar med öppet forum, funkar inte det så kör vi inloggning.
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Aprilcupen

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Ageton

Ageton


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 09-11-28
Ålder : 36
Ort : Skövde

Aprilcupen Empty
InläggRubrik: Aprilcupen   Aprilcupen I_icon_minitimesön apr 11, 2010 6:35 pm

Hej jag och sandra va på april cupen i lördas. hon skulle gå match, och jag va coach, för bäckis inte kunde.
Det var tunering och det var 3 tjejer.
1:a matchen mötte hon en lite kortare tjej. Taktiken var att sandra skulle hålla henne på avstånd och explodera då och då Razz...
Men tyvärr så var denna tjej rätt tuff så det blev inte som vi hade tänkt tyvärr. Men Sandra gjorde en bra match, hon förlorade med 3-0

2:a matchen mötte hon en längre tjej som gillar front kickar och att hålla sina motståndare på avstånd.
En riktig erfaren fighter. Taktiken var att sanddra skulle vara på henne hela tiden hon skulle kunna säga til oss hur hon smakar Razz...
Vara som lim. Det lyckades sandra med totalt. Den andra tjejen var helt förvirrad hon visste inte hur hon skulle göra. Men konstigt nog förlora sandra med 2-1. Fattar inte nått...Det va massor av konstiga dommarslut på april cupen, men så e de..
Sandra förlora med typ 2-3 slag eller nått..
Så det blev ett stolt brons för sandra !!
Jag tycker hon ska vara stolt över hennes insats.
Tack för mig Ha de
Till överst på sidan Gå ner
Pontus
Gäst




Aprilcupen Empty
InläggRubrik: Sv: Aprilcupen   Aprilcupen I_icon_minitimesön apr 11, 2010 6:48 pm

Dina rapporter är bäst Chi, Chi!
P.S. Hur smakade hon ? D.S.
Till överst på sidan Gå ner
Ageton

Ageton


Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 09-11-28
Ålder : 36
Ort : Skövde

Aprilcupen Empty
InläggRubrik: Sv: Aprilcupen   Aprilcupen I_icon_minitimesön apr 11, 2010 6:50 pm

Det smakade saltgurka
Till överst på sidan Gå ner
Anders Jonsson
Admin
Anders Jonsson


Antal inlägg : 39
Registreringsdatum : 09-11-02
Ålder : 51
Ort : Skövde

Aprilcupen Empty
InläggRubrik: Sv: Aprilcupen   Aprilcupen I_icon_minitimemån apr 12, 2010 12:26 pm

Fan "mon"chi chi, Sandra lurade dej till att smaka på henne, det var hennes taktik för att någon skulle smaka lite på henne hahaha....
Skitbra jobbat Sandra, nästa gång tar du det.
Till överst på sidan Gå ner
http://coloseumfc.se/
Sponsored content





Aprilcupen Empty
InläggRubrik: Sv: Aprilcupen   Aprilcupen I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Aprilcupen
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Coloseum Fightcenter! :: Kick/thaiboxning-
Hoppa till: