Coloseum Fightcenter!
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Coloseum Fightcenter!

Kick, MMA and Thaiboxing in Skövde, Sweden. Vi provar med öppet forum, funkar inte det så kör vi inloggning.
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shootfighting

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Admin
Admin



Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 09-11-01

Shootfighting Empty
InläggRubrik: Shootfighting   Shootfighting I_icon_minitimemån nov 02, 2009 1:24 am

Vet inte så mycket men det kommer väll mer.
Platts stockholm den 14/11-09

Ville mest prova det här med forum och calender tillsammans å det här blir ju faktist ganska så bra tycker jag.
Till överst på sidan Gå ner
https://coloseum.swedishforum.net
Stefan
Gäst




Shootfighting Empty
InläggRubrik: Shoot challenge   Shootfighting I_icon_minitimetis nov 17, 2009 12:47 am

Alexander, Linus och Johan gick som bekant match i helgen. Alexander öppnade bra men träffades hårt av en höger och drog på sig en räkning till följd av nedslagning vilket låg honom ordentligt i fatet då det gick till decision, förlust 3-0 i domarsiffror. Linus fastnade i en otäck armbar efter c:a 3 minuter och tvingades klappa. Och allas vår southpaw Johan Döden Andersson vann sin match på split decision efter att ha dragit på sig en varning i startsekunderna pga en otillåten teknik (spinning backfist/elbow) annars en match som helt dominerades av Döden från Ulveket...

Johan kommer därmed inom kort att få en inbjudan till fighter extreme i GBG den 6:e december där han kommer att få gå en match om den svenska titeln i -91 kg..


Labbås locos forever
Till överst på sidan Gå ner
Erik
Gäst




Shootfighting Empty
InläggRubrik: Sv: Shootfighting   Shootfighting I_icon_minitimeons nov 18, 2009 5:16 pm

Bra jobbat även om det blev lite blandat resultat!
Jag är imponerad av att ni går upp i ringen, resultatet är inte det viktigaste i början.
Till överst på sidan Gå ner
Gustav
Gäst




Shootfighting Empty
InläggRubrik: Sv: Shootfighting   Shootfighting I_icon_minitimeons nov 25, 2009 11:19 pm

Inte illa pinkat av "lille" johan! det är gött att han visar vart skåpet ska stå, trots att han ser så snäll och harmlös ut!
Till överst på sidan Gå ner
MaK
Gäst




Shootfighting Empty
InläggRubrik: Sv: Shootfighting   Shootfighting I_icon_minitimetor nov 26, 2009 2:04 pm

Haha, tycker precis som Gustav.
Är glad att jag känner Johan så jag slipper träffa honom för första gången igen.
Han ser ju inte direkt ut som sitt smeknamn Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shootfighting Empty
InläggRubrik: Sv: Shootfighting   Shootfighting I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shootfighting
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny tävlingsgrupp i shootfighting/ submission wreastling

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Coloseum Fightcenter! :: MMA-
Hoppa till: